PRODUK HPA PILIHAN YANG TEPAT

PRODUK HPA PILIHAN YANG TEPAT
Pepatah yang mengatakan "ANDA IALAH APA YANG ANDA MAKAN" telah diperakui dalam islam. Makanan yang dimakan bukan sekadar menjadi najis, tetapi ia juga diserap dan dimetabolismakan ke dalam sistem penghadaman dan beredar ke seluruh bahagian tubuh termasuk otak dan jantung. Oleh itu KEBERSIHAN TUBUH, MINDA dan JIWA benar-benar bergantung kepada kesucian makanan yang kita makan.

MINYAK BUT-BUT

MINYAK BUT-BUT
Minyak But- but mengandungi ramuan lebih dari 100 jenis herba, termasuk jenis tumbuhan yang kebiasaannya digunakan oleh burung But- But untuk membuat sarangnya. Kelebihan Minyak But- But adalah seperti berikut: 1. Untuk Patah Tulang, Panaskan minyak dan sapukan pada bahagian yang patah dan terus balut dengan kain. Amalkan bersama Radix sebanyak 6 kapsul sehari. 2. Untuk Bawasir, Sapukan Minyak But- but di bahagian dubur/ anus yang terkeluar. Amalkan bersama Ficus, Pelawas dan Coscinium Plus. 3. Untuk Darah Tinggi dan Lumpuh/Stroke, Panaskan sedikit Minyak But- but dan sapukan kebahagian leher dan bahagian yang terasa kesemutan dan lumpuh. 4. Untuk urut, Minyak But- but bersifat sejuk diluar dan panas didalam ini akan meresap ke lapisan epidermis mampu untuk mengubati saraf yang terganggu. 5. Sengatan Serangga, Ambil kapas dan basahi Minyak But- but dan letakkan pada bahagian yang terkena sengatan.6. Luka- luka kecil, Ambil kapas dan sapukan pada bahagian yang luka. 7 Terkena Air Panas, Luka Terbakar, Sapukan Minyak But-but ke bahagian yang mengelembung. 8. Cirit- Birit, Minum satu sudu kecil bersama air suam. 9. Kembung Perut, Panaskan sedikit minyak dan urut perlahan- lahan secara berulang kali di bahagian perut secara memutar. Untuk kanak- kanak gunakan daun sirih dan sapu Minyak But- but di bahagian perut. 10. Athma (kanak- kanak kecil), Minum satu sudu kecil pada waktu malam dan sapukan pada bahagian dada dan selimut kanak- kanak tersebut.11. Bayi Yang Sering Menangis Pada Waktu Malam, Sapukan pada bahagian kening atas pada setiap malam. 12. Kanak- kanak Yang Sering Kencing Pada Waktu Malam, Sapukan pada bahagian ari- ari sebelum tidur. Disamping itu dicadangkan amalkan Madu Asli. 13. Lemah Tenaga Batin, Lakukan urutan pada bahagian zakar pada setiap hari. 14. Wanita Menopause, Digunakan untuk menghilangkan rasa sakit ketika bersama suami. Kandungan: - Kaempferia galangal - Melaleuca lecodendron - Cocos nucifera oil - Tinospora crispa Harga: RM 10.00 (S.M) + RM 5.00 (kos penghantaran)

MINYAK PATI SEPANG

MINYAK PATI SEPANG
Minyak Pati Sepang ini mengunakan ramuan kayu sepang tanpa sebarang adunan bahan kimia. Ia dirumus khas untuk perawatan kulit muka terutamanya bagi menghilangkan tompok hitam, menghaluskan kulit dan membuang kotoran di muka. antara keistimewaan Minyak Pati Sepang ini ialah:- Menanggalkan dan membual sel-sel kulit yg telah mati pada lapisan kulit agar tidak berkumpul. Mengelakkan dari terjadinya jerawat akibat daripada penebalan kulit dan penyumbatan liang-liang kulit. Membersikan kulit secara mendalam ke liang-liang kulit. Sinergikan bersama Bedak Awana atau Bedak Tompok Hitam atau Bedak Jamin sebagai butiran kasar dicampur untuk tujuan scrub. Menghaluskan permukaan kulit. Merangsang pertumbuhan sel-sel yang baru dan masih sefar. Lihat keberkesannya 3-6 bulan. InssyaAllah. Harga RM 10.00 S/M + RM 5.00 untuk kos penghantaran.

Ahad, 21 Jun 2009

INDAHNYA KEHIDUPAN BILA DISULAMI SELANGIT KEIMANAN

Bersua kembali di laman catatan penggembara sepi. Salam sejahtera, semoga sekalian pembaca blog ini dalam keadaan sihat walafiat dan saya alhamdulillah syukur kehadrat Illahi kerana diberikan keafiatan sesempurna ini dan sentiasa dalam rasa ketenangan jiwa, seaman alam buana, sedingin salju putih, seputih hati-hati yang tulus dalam melayari percaturan hidup penuh cabaran, dugaan dan rintangan. Semoga juga kita sekaliannya tabah dalam mengharungi semua kehadiran yang tidak diundang. Maka Redhalah, agar kita berupaya terus melangkah walaupun terpijak duri yang melukakan dan bangun dari kejatuhan juga kekecewaan untuk lebih cemerlang, gemilang dan terbilang. Sulamilah keimanan kita ibarat seluas langit yang tiada batasan. Hari ini, teringat pada masa silam ketika bergelar kanak-kanak. Tidak pernah menangis kerana kemiskinan, tidak pernah mengeluh apapun yang dikunyah dan tidak juga pernah mengadu setiap kesakitan yang ditanggung. Rasanya kekuatan itu ada di ketika usia kanak -kanak lagi. Tetapi tidak pada ketika menjadi anak rantau. Berseorangan dalam kesakitan, tiada teman semasa duka. Salah siapakah itu? Atau mungkin takdir yang tersurat itulah penentunya. Namun, ianya tetap indah. Pengalaman yang menakjubkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

RFC

RFC
Radix fried Chicken (RFC), Restoran Milik HPA Industries Sdn Bhd

KERATAN AKHBAR

KERATAN AKHBAR